12 augusti

alright, eftersom jag har de närsma två dagarna kämpat med att få till headern (som jag inte fick till så som jag ville) så har jag slutat nu och kommer nog låta den vara där ett tag. Sedan kom mitt andra problem upp då jag la in en yt ruta och den var alldeles för stor, såg på någon annas blogg att det såg exakt ut som min så screw that, testar att skriva som vanligt nu, blir alldeles för arg om jag fortsätter försöka få det rätt ;)
Ohwell, har inget speciellt att skriva och eftersom jag nyss börjat blogga så tänkte jag slänga in en "print screen" av min nuvarande statistik, för att sedan se om den ändras något senare. Vilket den borde göra eftersom de ligger på noll just nu haha.
hahanolll

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad många läsare du hade! Blondinbella nr 2? ^^

2009-08-12 @ 18:00:10
Postat av: Anonym

klart ;)

2009-08-13 @ 16:52:53
URL: http://preciosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0