13 augusti

19:57 är klockan just nu. Har inte gjort mycket idag. Var egentligen meningen att jag skulle iväg och sola, men det blev inte så. Är riktigt blek nu och behöver färg. Har också tonat mitt hår svart och vill inte se sådär blek ut med kolsvart hår. Passar på vissa men inte på mig. Annars hade jag tänk prova locka mitt hår, stora lockar! Brukar vanligtvis platta det och sätta upp det men vill testa något nytt nu. Blir alldeles för tråkigt med samma hela tiden :).
Kännde mig dock lite lurad då min syster sa att locktången fanns i en av hennes lådor innan hon gick ut. Jag letade men hittade nada. Hehe tack för den.
Får prova mig fram att locka med plattång. Hoppas att det blir fint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0