Nerdisar som klickar er in här tjugo tio ggr per dag.

HAHA okej kolla nyss statistiken. WHO THE HELL klickar sig i här 44 ggr/dag? whatta geek någon av er som läser. Vet dock bara nina av alla fem haha :D sedan nån aning om vem mer.
hmm ja. Blogg.se har segt så mycket för mig på sistonde. Sjukt störigt.
skola idag, skola imorron, skola hela livet känns det som. Skippa idrotten för att plugga vilket var ett micket bra beslut. Annars skulle jag inte hunnit med läxorna plus matte kursen.
Träffade även på Malmös ballongman. Han snackar alltid med mig när jag är i centralen och han ber mig alltid om pengar och frågar med en sjuk creepy röst "jag är handikappad..har du 50 kr jag kan få" and sooo on. är rädd för honom.    =( svarar alltid "nej tyvärr" och går snabbt iväg. Han ber om busspengar också, men det han egentligen vill ha pengar till är till hans ballonger han sätter som pattar och dansar till britney spears mitt i stan. :s
hahah ojdå skrev lite för mycket ointressant där =p nåååååååväl. ska sova strax om det går.
Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0