nighty

Här sitter jag och lyssnar på gammal michael jackson musik. Hittade tyvärr ingen bild till förra inlägget:)
aja, har iallafall skrivit färdigt min engelska recension, vilket jag själv tycker blev ganska lyckat!
Kom och tänka på att min blogg, denna då, är mer som en dagbok för mig själv. Bara att jag har ett fåtal som också läser. Ganska skumt egentligen. Innan reklamera jag den och grejs, men inte nu längre. Finns ingen mening i det och det känns inte heller tryggt att massa folk klickar sig in här. Känns redan lite obekvämt så som det är nu. So no reklamering för min del. Hehe. Roligt att gå tillbaka sen och se vad man egentligen skrev för skit.
Imorgon blir det skolan, hoppas att få tillbaka provet jag inte plugga på men kunde allt på *STOLT*.
Och efter det bär det av hem och senare runt nio tiden blir det party i oxie. Kommer bli kul. kankse laddar upp några bilder här sen *haha det blir aldrig så menn ska försöka denna gången*
nu när jag lyssar vidare på michaels gamla låtar är det ganska sjukt hur många jag minns från bandomen och att jag också minns texterna, just nu är det "Love Is Here And Now You're Gone". Vilka minnen man får. Helt Sick egentligen. Och nu "my girl"
ohhhh i just LOVE it :D
neh nu ska jag ta och sluta skriva och hitta på annat kul istället. Kanske sova så jag kommer upp imorgon.
laaaaaaaaater dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0