"so easy"

hey there!
är så dålig på att uppdatera men mina dagar är ändå så tråkiga.
hmm ja, igår hade jag filmkväll...blev sedan lämnad ensam med datorn när alla gick.
Idag har jag "pluggat", gjort ett uselt arbete om Indiens demografi :) whatever orkar inte byr mig nu jag vill SLUTA SKOLAN NUU hej ångest?
Upp klockan sex imorron wie.
Övertorrt liv just nu, torra människor i klassen, vill inte ens gå till skolan p.g.a dom. Sen när skulle gymnasie bli värre än högstadiet? Saknar alla mina vänner. Skulle inte ens vara lite dåligt om jag var med några som jag klickar med.
Jajajaja, hoppas inte att jag fortsätter i tre år till i denna klassen. Annars vet jag inte vad för just nu trivs jag inte alls. Ska ta och sova nu. Det behövs hehe.

LATEEEERRR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0