ALLIIIEEEENNN



Arrrgggghhh detta live!
Blir nervös såfort jag tänker på det. Så riktigt bäst det kommer bli. Absolut ett minne för livet plus en liten chans som inte händer många. Dock är den liten men OM det händer vet jag inte vad jag ska ta mig till. Är så lycklig och nervös samtidigt.
Vet inte hur många gånger jag kollat på videon ovan och tänker på att det kommer vara jag som står där i publiken, antagligen någonstans i de främre raderna ;)
Ohhhh god. ska inte tänka på det för mycket nu, min nervositet kommer ta över och den lilla lilla chansen och förväntan kommer växa sig större. Sådant bör jag börja tänka på när tiden väl är inne, för just nu är det månader dit. Hoppas dom månaderna går fort.
But now...It's sleepy time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0