16:01

Sitter på min soffa just nu, sutade för ett tag sedan. Fick Ruffis med mig hem som jag förövrigt glömt att gratta här i bloggen! hon Fyllde år för nån vecka sedan tror jag. Och nu ligger hon på min soffa och sover. Skulle egentligen väcka henne klockan 16:00 eftersom att hon ville se gossip girl. Mennneee klockan är sex minuter över och vad gör jag? jo jag sitter och lyssnar på musik haha :D lite snällt huh. Sedan drar vi till henne och kollar på "jakten på/efer lycka" minns inte riktigt vad den heter.


Nåja, bloggar kankse senare, ska ta och väcka flickan så hon kan se sitt program!

HAHAHAHAHHA och nu blir hon helt galen övet att ha missat några minuter medans jag sitter och skrattar åt henne. Måste göras om. (eller inte)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0