Sasom

Ganska dålig upptadering här ja.
Har varit i skolan idag, uttråkande som vanligt. Hade dock flumm med R på lektionen. Något som INTE är okej är när ens lärares fresh stinker och att de ska snacka en millimeter från ens fejs.
Jaja, iallafall så gjorde felicia min kväll när hon skickade en låt, som jag letat efter länge. Rubriken är namnet på låten. Så fin låt, lyssna!
Klockan är tio i ett, och varför min dator fortfarande är på är för att jag nyss kollade på the hills och the citys nya avsnitt. Drama drama är allt man kan säga. Nu, går jag och hämtar min ipod, överför låtar och sedan så ska jag nog sova. Börjar halv två imorgon, sovmorgon :). (måste dock ta och plugga lite på morgonen) Läste igenom allt, tråkigt inlägg menmen what to do.
Uppdaterar när jag uppdaterar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Den heter fan Samson trögo! Hahaha, puss söten

2009-10-04 @ 23:42:30
URL: http://strangeglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0