Say You Will



Sånhära härlig musik kommer defenitivt strömma ur mina blivande läckra hörlurar.
Självklart massa annat bra. ;)
Ett band jag också kan tipsa om är Keane, om ni intehört deras låtar, then do!
Ge det en chans, var själv skeptiskt från början. Lyssnade noga och förvånades över att jag gilla det. Det var ganska nytt "sound" för mig på den tiden. Hade alltid lyssnat på rnb och sådant. Inget som keane. Och defenitivt inget rock. Men ack så fel man kan ha. Det var Tokio Hotel som öppnade ganska många "dörrar" om man kan säga så. Jag menar då att innan jag fick intresse för TH så hade jag inte någon vidare bred musik smak. De var de första rock låtarna jag gillade. Är väldigt väldigt tacksam över bandet och killarna som skapar otroligt bra musik. Längtar också som in i tills deras album släpps. Känns helt rätt, som att jag kommer älska låtarna:).

 Nej nu skriver jag bara massa här. Får ta och lägga mig nu så jag vaknar upp imorgon klockan sex.
Ja...ni läste rätt. SEX.
Ibland förstår jag inte hur jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

KLOCKAN SEX?! stackars...

2009-09-22 @ 11:41:23
Postat av: Felicia

Huga!



Men varför är du inte inne på msn men inne på bloggar?!?!?! hrmm...

2009-09-22 @ 15:53:31
URL: http://strangeglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0