my glasses are fly maaaan!


Höhöööh ännu en bild från i Lördags. Ser smått knasig ut, menmen.


Köpte denna idag! hann eller tänkte inte på att fota hela omslaget. Orkar inte heller :D!

Har inte bloggat något idag, har varit för upptagen. Med att gå på stan och sådant haha. Nej men, har inte haft tid bara. Gör det nu iallafall.
Har nån redovisning imorgon och prov. Gissa en grej... gissa tre ggr.
Gissat klart?
Ja, du gissade antagligen rätt. JAG KAN INGET! Är inte direkt känd för att plugga. Ska kankse inte vara sådär ledsen för det, bytar skola om nån vecka. Hoppas så snart som nästa faktisk. Hoppas att jag valt rätt linje nu och att jag kommer in. Och dammmmn vad jag ska plugga från början. Till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0