yooo

Får jag pris för sämsta uppdatering nu eller?
Haha tror nästan det.
Har inte haft lust att blogga och så blir det ofta med mig. Men när jag väl gör det så slutar jag inte på ett tag, sen blir det som en ond cirkel. Jag bloggar, orkar inte, tar en paus och så går det runt runt. Fast när jag väl skriver så är det kul :).
Har inte gjort något speciellt idag, var i min gamla skola i hopp om att få hjälp med att få byta gymnasium, det hela slutade med att jag och mitt gäng (såkallade trion) gjorde skolan osäker, som gamla tider. Kul var det dock.
Sedan trog vi ut på stan där jag ÄNTLIGEN hittade min keps som jag länge velat ha. Vanlig svart i något material jag inte vet namnet på. Blevglad av det iallafall. Sedan gick vi in i sns, reeeeeeea! som vi älskar. Hittade skor som inte fanns i min storlek så jag beställer hem ett par andra finisar som jag ska ha.



Hade svårt att bestämma mig mellan dessa eller ett par andra lysande blåa.
Känns lite tråkig att jag valde svart istället för blå. Men dessa funkar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0